Tuesday, February 10, 2009

ape yg aku suka


135LC aku memang taksub tol moto ni.Aku memang nak beli moto ni.Tapi malang tol bday aku lambat gile bulan 8.Tension nak mampos.Mak aku cakap takde lesen takde moto.Patah semangat aku haha.Takpe2 tggu je hahaha.Nanti aku dapat moto tgk laa dkt sape aku tunjuk dulu hahaha.Budak tu dok bercham doh jauh gile.Takpe2 nak bangge punye pasal haha

hangout dgn awek aku mmg dah lama dah tak keluar sebab kena grounded haritu sebab kantoi rokok dgn bapak aku.Takpe2 minggu dpn aku bebas aku nak keluar dgn semua awek kat ipoh hehehe.

rambut panjang aku memang suka rambut panjang.Tapi keadaan tak mengizinkan.Tension tol aku.Bile rambut aku panjang sket je kena potong.Panjang sket je kena potong.Aku tak saba nak abis sekolah lepas tu aku nak simpan rambut sampai lutut pun boleh haha.Aku nak tunjuk kat semua org  yg aku pun boleh simpan rambut panjang2 XD

4 comments: