Wednesday, April 24, 2013

Rambut

Assalamualaikum semua, aku kat dalam studio ni. Kelas till 5. Sangat membosankan! Dalam 2 bulan ni iaitu bulan 4 dan bulan 5, aku akan menjadi tersangatlah busy kerna ingin menyiapkan segala assignments report presentation yg diberi oleh para lecturers. Sampai aku tak sedar rambut aku dah panjang macam apa dah ni!

Inilah rambut aku sekarang. haha nampak macam artis rock kapak dah

kadang2 aku semak jugak rambut macamni, lagi2 time naik kereta, sebab rambut akan tutup mata aku, so kadang2 aku pakai songkok or ikat rambut "genji" style, haha but i must admit, ramai perempuan suka aku ikat rambut. wahahahahahah. ok gurau je.
soo aku bercadang nak potong rambut ni. Tapi taktau nak potong camne ah. pening2. ada orang cakap kalau aku rambut pendek sikit nanti nampak macam Kim Jong Kook? Alaa peserta Running Man tuu. Ada rupa ke? hahaha
Inilah Kim Jong Kook! tak sama pun kan?
So diharapkan para pengikutku yang tak beberapa nak ramai ni, ( dan hampir sebahagiannya sudah tak active ) dapat bagi suggestions ke apa2 komen pasal macam mana nak kupotong rambutku yang persis seperti wanita dah sekarang! Sekian, Wasalam.

No comments:

Post a Comment