Saturday, August 6, 2016

Uber driver @ Ipoh!

Assalamualaikum! Harini aku saja nak share yang aku dah berjaya daftar as an Uber driver di Ipoh! Process nak daftar dia senang je! Boleh register kat SINI



Cara nak register, boleh register link yang saya attach tadi tu, lepastu boleh download apps Uber Partner dekat play store (android) / apps store (iPhone).

Aku rasa tergerak hati nak buat pun sebab kawan aku sendiri yang recommend. Sebab jadi driver Uber, memang flexible. Kita boleh buat ikut time kita sendiri, kalau kita free, kita boleh set untuk online kat app Uber Partner tu, kalau kita taknak buat, or ada kerja lain boleh set to offline pulak.

Aku tak boleh nak explain banyak, sebab aku pun baru nak mula buat Uber kat Ipoh ni. Nanti kalau ada rezeki aku update lagi ya! May Allah ease our journey, insyaAllah.

Payung satu gambar kereta baru lepas basuh. Haha



Assalamualaikum
1.39pm
07/08/16
Dolah

No comments:

Post a Comment