Wednesday, October 26, 2016

Fresh start

Assalamualaikum. Aku sedar. Jalan yang Allah atur kan la yang terbaik. No matter how kita try to deny it. It's for the best. Yeah I admit, aku jatuh, jatuh terduduk. The only thing yang aku betul betul Cuba untuk jaga, musnah. Salah aku jugak, tak pernah Cuba nak baiki relationship aku dengan Allah. Munafik ke aku ni? Bila Allah tarik balik orang yang aku sayang, baru aku terhegeh hegeh nak mengadu kat dia? Aku taktau. Tapi sekarang, memang aku rasa lost sangat. Maybe dah sampai masa untuk aku move on, masa untuk aku jaga diri aku sendiri dulu, baru jaga orang lain. Aku nak, satu hari nanti, aku akan ingat balik zaman ni, and bersyukur sebab Allah bagi aku ujian ni, so that aku akan jadi manusia yang lebih baik. Lebih baik untuk diri aku sendiri, baik untuk family, dan kawan2 aku, InsyaAllah. Ok lah, aku nak balik makan jap. May Allah ease our journey.
Assalamualaikum :'(
9.30am selasa 26/10/16

No comments:

Post a Comment